Isnin, 21 Julai 2014

NANG BENA : ANWAR PEJUANG NEGERI SARAWAK ???


Forum Hari Kemerdekaan Sarawak bakal menonjolkan pejuang sebenar hak hak Sarawak iaitu Anwar Ibrahim. Pemilihan Anwar sebagai ahli panel adalah disebabkan jasa-jasa dan perjuangan Anwar sebelum ini terhadap negeri dan rakyat di negeri Sarawak..Haktuiiiiiiiii



Nak kata Anwar Ibrahim tok anak jati Sarawak BUKAN, nak kata Anwar Ibrahim tok pernah menjadi jawatankuasa kemerdekaan Sarawak BUKAN, nak kata keluarga Anuar Ibrahim tok pernah berperang dengan Rajah Brooke BUKAN.

Kenak Anwar fokus dengan Sarawak? Sifirnya mudah. Hanya dengan sokongan dari Sarawak ajak membolehkan Anwar Ibrahim ditabalkan sebagai Perdana Menteri Malaysia.

Anwar sik akan peduli dengan apa nak jadi dengan masyarakat Sarawak. Yang nya pedulikan hanya nak jadi Perdana Menteri Malaysia. Mun nya nang peduli dan nak membela orang Sarawak, kenak sik molah waktu jadi Timbalan Perdana Menteri dolok.

Jom kita rami-rami menghalau petualang tok dari Sarawak. Bagus-bagus kita aman damai, nya datang saja ajak nak molah huru hara di negeri kita.
            

0 ulasan:

Catat Ulasan