Isnin, 3 Ogos 2015

#SIAPADIANA KANTOIKAN ABDUL AZIZ ISA ???


Prank "Siapa Diana" yang dimainkan oleh anak-anak muda di Whatapp dan Wechat yang mana turut dimainkan oleh Abdul Aziz Isa telah menyebabkan kreadibiliti Abdul Aziz Isa sebagai seorang ahli politik Muslim boleh dipertikaikan. Secara logiknya mana mungkin seorang ahli politik yang selama ini mengambil berat hal ehwal Islam terutamanya berkaitan isu pengurusan Tabung Baitulmal meneguk arak yang diharamkan dalam ajaran Islam.

Abdul Aziz Isa mungkin terlampau teruja dengan viral Prank "Siapa Diana" dan cuba mengenakan prank tersebut kepada orang yang tersayang. Berita baiknya prank itu menjadi dan berita buruknya pula terdedahlah SIAPA SEBENARNYA ABDUL AZIZ ISA.



Dari screen capture Whatapp perbualan Abdul Aziz Isa dengan seorang wanita yang boleh dianggap sebagai teman wanita Abdul Aziz Isa, Juanita Baby mendatangkan persoalan yang amat berat. Persoalan kenapa Juanita Baby terus menuduh Abdul Aziz Isa Mabok ka apa. Kefahaman biasa manusia Mabuk ni adalah Mabuk Arak. Kalau Mabuk Laut, insiden yang dinyatakan oleh Abdul Aziz Isa berlaku di daratan. Apakah Abdul Aziz Isa biasa MABUK ARAK?




DIHARAPKAN PERBUALAN INI HANYALAH GURAUAN ABDUL AZIZ ISA DENGAN TEMAN WANITANYA DAN BUKANLAH REALITI SEBENAR KEHIDUPAN ABDUL AZIZ ISA. DAN SEKIRANYA BENAR ABDUL AZIZ ISA SEORANG KAKI BOTOL, HENTIKANLAH KERANA ANDA BAKAL BERTANDING DI KAWASAN MAJORITI MELAYU/ISLAM YANG MANA PERSEPSI ORANG MELAYU/ISLAM CUKUP MEMBENCI SI PEMINUM ARAK. 


CUMA SIAPA PULAK YANG MENONGGANG BEER DI MONKEY BAR BISTRO NI ??? MUKA MACAM ABDUL AZIZ ISA TAPI DIHARAP BUKAN ABDUL AZIZ ISA.

@ Sent From Samsung Note II
Wechat : sarawakguerreiro
BBM Pin : 567E95DF





            

0 ulasan:

Catat Ulasan