Sabtu, 4 April 2015

KETERDESAKAN ZULHAIDAH SUBOH UNTUK POPULAR


Agak lama rasanya kita tidak mendengar atau melihat kelibat Zulhaidah Suboh di ALAM NYATA ataupun ALAM MAYA. Mungkin kesibukan sebagai Timbalan AMK Sarawak membuatkan beliau jarang sekali dilihat memanaskan politik Sarawak.

Untuk rekod, nama Zulhaidah Suboh panas seketika bila dia orang yang pertama ditangkap berkaitan pemakaian baju BERSIH di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuching pada 4 Julai 2011. Selepas insiden itu jarang benar kita mendengar nama Zulhaidah Suboh.



Baru-baru ini Zulhaidah Suboh telah mengetuai satu Flashmob membantah pelaksanaan GST di tepi jalan Pujut-Miri berhadapan dengan Bintang Megamall, Miri. Agak malang bagi Zulhaidah Suboh, program yang di atur GAGAL untuk menarik ribuan penduduk Miri untuk bersama-sama dengan dia. Hanya 4 orang sahaja yang sanggup bersama-sama dia dalam program tersbut. Itupun salah seorang daripada peserta flashmob tersebut merupakan anak lelaki dia.

NAMPAKNYA PLAN ZULHAIDAH SUBOH UNTUK POPULAR DAN NAMANYA MENITI DI BIBIR PIMPINAN PKR NEGERI DAN PUSAT TIDAK BERJAYA. PELUANG UNTUK DICALONKAN SEMULA SEBAGAI CALON UNTUK PRN SARAWAK AKAN DATANG DILIHAT AGAK MALAP DAN MENJURUS KE ARAH TIDAK TERPILIH.

DISINI SARAWAK GUERREIRO NAK BAGI TIPS SEDIKIT KEPADA ZULHAIDAH SUBOH SUPAYA NAMA ANDA SENTIASA MENITI DI BIBIR PIMPINAN PKR. 


DR.TEO YANG MENJADI MUSUH ANDA SEMASA PEMILIHAN AJK PKR MIRI KINI MENJALANKAN PENGGUGURAN HARAM. SEKIRANYA ZULHAIDAH SUBOH DAPAT MEMBONGKAR PERKARA INI KEPADA PIMPINAN PKR, SUDAH PASTI DR. TEO AKAN DIGUGURKAN DAN PKR MIRI ZULHAIDAH SUBOH YANG AKAN PUNYA. KAN SENANG CARA TERSEBUT. SARAWAK GUERREIRO BANTU FREE NI.

@ Sent From HTC Butterfly



            

1 ulasan:

  1. Alhamdulillah terbukti prjuangan kami adalah utk rakyat kpd rakyat.. trm ksh bbyk kpd keluarga,sahabat serta pengundi Sibuti,khasnya Lambir. Kpd rakyat dan warga Sibuti, Khasnya Lambir yg tanpa henti memberi sokongan doakn saya dan kita brsama supaya menjadi insan yg menghargai, menghormati antara satu sama lain walaupun bbeza pandangan dan pendapat. Kita raikan persamaan dan hormati perbezaan.

    Saya maafkan kpd yg mnghina mngecam saya. Saya halalkan segala kata-kata kesat yg pernah dilemparkan kpd saya. Semoga anda dan kita sntiasa diberkati dan di bawah lindungan Allah SWT..

    Walaupun masih belum menang di Lambir tetapi sy tdk pernah putus asa..Inshallah usaha, ksabaran dan doa adalah kunci segalanya..

    Salam prjuangan dan salam sayang

    Zulhaidah Suboh

    BalasPadam