Jumaat, 5 September 2014

PANAS DARI SARAWAK : BARU BIAN MASUK BN !!! MAKIN GILA LA ANWAR



Akhirnya persoalan mengapa DAP kemaruk keluar pakatan rakyat Sarawak terjawab apabila Projek Impian Sarawak DAP mula menapak di Lawas; kawasan Pengerusi PKR Sarawak, Baru Bian 

DAP melancarkan projek membina paip air graviti di Kampung Briwan Kito dan Tunas Baru sebagai membuktikan bahawa Baru Bian tidak peka dan gagal menjalankan tanggungjawab sebagai ADUN.

Projek Impian Sarawak anjuran DAP semestinya adalah atas arahan dan kelulusan Pengerusi DAP Sarawak, YB Chong Chieng Jen.

Tidak hairan mengapa sebelum ini DAP beria-ia mengugut untuk keluar pakatan rakyat Sarawak; seperti yang kita jangka DAP bertujuan membolot kerusi PKR dan PAS untuk memperkukuh kedudukan DAP sekaligus membuktikan bahawa PKR dan PAS tidak perlu lagi bertapak di Sarawak.

Khabarnya projek paip graviti DAP ini telah mendapat tajaan yang besar jutaan ringgit, membuatkan mereka berminat untuk melaksanakan projek tersebut di setiap kawasan di Sarawak yang memerlukan.

"Kami sudah bersusah payah, hidup daif selama lebih 50 tahun di Sarawak; menyimpan wang untuk tolong orang", kata Chong.

Apa yang lebih mengejutkan ada desas desus mengatakan bahawa DAP menerima maklumat bahawa Baru Bian bersekongkol dengan BN Sarawak; maka sebab itulah DAP tidak akan memberi muka kepada PKR untuk pilihanraya negeri Sarawak akan datang.


@ Sent From LENOVO IDEAPAD
            

1 ulasan:

  1. Putar Alam punya cerita..... Kalau dan BN memang bebal...

    BalasPadam