Sabtu, 16 Mei 2015

ADAKAH KERANA SEBAB INI DR. MICHEAL TEO DIPUKUL ???


Serangan terhadap Dr. Micheal Teo di hadapan klinik beliau pagi semalam amatlah mengejutkan. Pelbagai spekulasi telah timbul dan ada yang mendakwa ini semua kerja orang BN. Ada pula yang mengatakan operasi klinik beliau itu sendiri yang menyebabkan kejadian ini berlaku. Petikan di bawah adalah dari blog Buletin Sengal.

Seorang saksi memberitahu, beberapa hari sebelum kejadian, berlaku pertengkaran antara Dr. Michael Teo Yu Keng dengan seorang lelaki berhubung harga pengguguran yang dikenakan. Beberapa orang pelanggan yang datang ke klinik tersebut juga telah memaki dan membuat ugutan sebelum beredar dari klinik.

Klinik yang terletak di Jalan Sri Dagang itu sebelum ini, sudah lama didakwa sebagai tempat pengguguran haram pada kos yang dianggap rendah.



ADALAH AMAT MUSTAHIL, KERJA INI DILAKUKAN OLEH BARISAN NASIONAL SEPERTI YANG DIDAKWA. APA RELEVANNYA MEMUKUL DR. MICHEAL TEO. ADAKAH BILA DIPUKUL, SOKONGAN TERHADAP DR. MICHEAL TEO AKAN BERALIH ARAH KE BARISAN NASIONAL. RASANYA ORANG MIRI AKAN LEBIH KASIHAN TERHADAP NASIB YANG MENIMPA DR. MICHEAL TEO. DAN BARISAN NASIONAL SECARA AUTOMATIKNYA AKAN DITOLAK KERANA MENGAMALKAN POLITIK SAMSENG.

@ Sent From HTC Butterfly
            

1 ulasan:

  1. Yahhh... bongkar rahsia! jom bongkar rahsia! mmg pun klinik dr teo ya tempat urang gugur anak... kalu ada bikin risikan tok nang kacak...

    BalasPadam