Isnin, 2 Februari 2015

#RESPECT : TINDAKAN MULIA DARI INDIVIDU BERNAMA #ANWARIBRAHIM



Menjelang keputusan kes Liwat II minggu depan, Datuk Seri Anwar Ibrahim mendedahkan beliau ada dinasihatkan untuk tinggal dan berkhidmat di luar negara

Nasihat itu, katanya, termasuk daripada sarjana terkenal dunia Islam Sheikh Yusof Al-Qardawi.

“Saya yakin saya boleh bebas kalau ikut undang-undang.
“Sheikh Yusof Al-Qardawi menasihatkan saya duduk di luar. Ada pemimpin Turki tawar jawatan penasihat agama dan ajak saya duduk sana.


Ini tempat lahir saya, ini negara saya, walau apa pun keputusannya nanti, saya tetap akan teruskan perjuangan dan tidak takut masuk penjara sebab dah pernah masuk penjara lapan tahun,” katanya.

SOALAN AKU , 

BOLEH PERCAYA KA CAKAP MAMAT NI ???

@ Sent From HTC Butterfly
            

0 ulasan:

Catat Ulasan