Isnin, 16 Mei 2016

BOXING NEWS : GILIRAN AZMIN ALI PULA AJAK NAZRI BERTUMBUK !!!


Menteri Besar Selangor Datuk Seri Azmin Ali berkata pembangkang tidak akan menabur fitnah pada kempen pilihan raya kecil Sungai Besar dan Kuala Kangsar, apatah lagi berlagak seperti samseng'.

"Saya juga nak ingatkan kita turun ke Sungai Besar dan Kuala Kangsar bukan dengan fitnah, bukan dengan tohmahan atau serangan peribadi serta bukan nak tumbuk orang itu dan orang ini.

"Sekarang menteri kabinet pun dah jadi gangster nak tumbuk orang itu, nak tumbuk orang ini. Mari bertumbuk dengan rakyat di Sungai Besar dan Kuala Kangsar," kata Azmin ketika berucap di hadapan kira-kira 300 hadirin pada Himpunan Selamatkan Malaysia di Stadium Malawati, Shah Alam malam tadi.

Meskipun tidak menyebut nama menteri berkenaan namun ucapan tersebut cukup jelas ditujukan kepada siapa.

Menteri Pelancongan dan Kebudayaan Datuk Seri Nazri Aziz semalam sekali lagi berkata beliau tiada masalah 'bertumbuk' dengan pengkritik perdana menteri seperti Tun Dr. Mahathir Mohamad.

"Kalau menteri boleh bersifat gengster apakah kita boleh meletakkan harapan kepada Malaysia dan barisan Kabinet yang ada sekarang?

"Sebab itu kita turun ke Sungai Besar dengan rekod dan fakta kejayaan. Kita telah lakukan reformasi di Selangor, Pulau Pinang dan rakyat telah bangkit, kita ada cerita kejayaan," jelas anggota parlimen Gombak itu lagi.


SOAL TUMBUK MENUMBUK, CABAR MENCABAR AKU TAK AMBIL KISAH SANGAT. TAPI TAK MALU KE KALAU TIDAK PUN KEPADA RAKYAT NEGARA SENDIRI, MASYARAKAT LUAR AKAN MEMANDANG SINIS TERHADAP NEGARA KITA.

BAIK PIHAK YANG MENCABAR ATAU PUN YANG MENYAHUT CABARAN, HENTIKANLAH DRAMA SONGSANG INI. DAH TAK ADA KEJE LAIN KE ???

@ Sent From Samsung Note III
Wechat : sarawakguerreiro
            

0 ulasan:

Catat Ulasan