Sabtu, 8 November 2014

MASYARAKAT MALAYSIA BEGINIKAH YANG ANDA MAHUKAN ???

HARI JUMAAT yang berkat ini dicemari satu insiden yang memalukan umat Islam dan syariat Islam keseluruhannya. Mengejutkan apabila keputusan Mahkamah Rayuan Putrajaya membenarkan lelaki Islam berpakaian wanita sekaligus Seksyen 66 Enakmen Jenayah Syariah (Negeri Sembilan) 1992 adalah terbatal dengan alasan bercanggah dengan perlembagaan negara.

Lebih malang lagi apabila tiga Hakim yang menghakimi perbicaraan rayuan tersebut terdiri DUA orang hakim Melayu Islam. Apakah pertimbangan hakim beragama Islam ini hingga boleh memalukan umat Islam dan syariat Allah S.W.T.

Hari ini kemenangan besar bagi kaum yang dilaknati Allah di negara ini. Ini bukan kes terpencil tetapi "a new beggining and never ends" bagi mereka. Tidak mustahil akan ada lagi tuntutan-tuntutan kaum yang dilaknati Allah ini akan membawa kes hak asasi dan kebebasan berkaitan kaum songsang init.

Benarlah kata orang, yang meruntuhkan Islam itu bukanlah golongan kafir tetapi penganutnya sendiri. Semoga Allah memberkati dan melindungi anak-anak keluarga Islam dan bumi Malaysia yang tercinta ini.

Baca Selanjutnya: http://apple-bru.blogspot.com/2014/11/jumaat-yang-malang-bagi-islam-di.html#ixzz3IR3Az3ln


SELEPAS INI AKAN ADA PULA TUNTUTAN GOLONGAN GAY, TUNTUTAN PERKAHWINAN SEJENIS DAN PELBAGAI LAGI BERKAITAN LGBT.
BEGINILAH AKIBATNYA SEKIRANYA ANWAR SI KAKI LIWAT MASIH BEBAS.
#MALAYSIA AMAN TANPA ANWAR IBRAHIM. NO ANWAR IBRAHIM, NO LGBT

            

0 ulasan:

Catat Ulasan