Rabu, 12 November 2014

BERUK MAKAN CILI : EKTRIMIS S4S MULA 'PANAS' BONTOT



Bila Sarawak Guerreiro 'jentik' siket pemimpin (bukan pemimpin pun, mcm orang bodoh je tengok dia) Sarawak For Sarawakian, si Beng Kor (atau dalam kata pujangga penyokong-penyokong tegarnya 'BENGKOK PELIR') puak-puak ektrimis S4S mula panas bontot.

Maka berbondong-bondonglah mereka membuat provokasi terhadap Sarawak Guerreiro. Sarawak Guerreiro nak gelak pun ada. Mereka boleh cakap Perhimpunan Aman ( mcm perhimpunan beruk-beruk je) yang akan dianjurkan pada 23 November 2014, di Serian ini sekiranya berlaku kekecohan adalah disebabkan oleh Sarawak Guerreiro. Sarawak Guerreiro nak cakap " MACAM PUNDEK LA LU ORANG".


Lu orang nak buat perangai beruk, Sarawak Guerreiro pulak nak tanggung KEBERUKKAN korang. Inilah dikatakan BODOH TAK BOLEH DIAJAR.

Rakyat Sarawak sudah mengecapi keamanan dan keharmonian antara kaum sudah melebihi separuh abad. Sanggupkah kita gadaikan nikmat yang kita kecapi selama ini kepada beruk-beruk yang tiada hala tuju ini. 

Mereka tiada apa, dari dunia mana datangnya si Beng Kor ini tiba-tiba berlagak hero cuba mengkucar-kacirkan keamanan Sarawak. Jangkaan Sarawak Guerreiro, si Beng Kor ini adalah alat seseorang yang berkepentingan yang akan menangguk di air keruh bila situasi keamanan di Sarawak mula genting.

Wechat : sarawakguerreiro
BBM : 79CA2732

@ Sent From HTC ONE X
            

1 ulasan: