Selasa, 30 September 2014

PUIIIIII : PEMUDA PAS SARAWAK TIADA TELUR !!!



Ketua Pemuda PAS Sarawak, M Arifiriazul B Paijo menegaskan pendirian PAS untuk bersama Pakatan Rakyat (PR) seperti mana yang dipertegaskan oleh Presiden PAS dalam Muktamar PAS tahun ini.

PAS Sarawak juga akan terus komited terhadap kesatuan PR untuk mewujudkan sistem dua parti di Malaysia.

“Alangkah malang jika usaha yang dijalankan selama ini hancur begitu sahaja dengan salah faham yang sepatutnya boleh dielakkan melalui perbincangan, menghormati perbezaan dan bekerja ke arah perkara yang dipersetujui,” katanya dalam satu kenyataan.

Tegasnya, Pemuda PAS Sarawak ingin mengingatkan kepimpinan parti semua peringkat untuk menyelesaikan apa jua perbezaan pendapat secara tertutup dan bukan di media terbuka.

“Pemuda PR Sarawak sepatutnya menjadi contoh sebuah pasukan yang berwibawa, mantap dan maju. Anak muda sepatutnya lebih rasional, berjiwa besar dan tidak perlu leka dengan isu-isu sampingan, yang hanya merugikan dan memusnahkan PR.

“Pemuda PAS Sarawak menasihatkan semua pihak untuk terus memberikan fokus terhadap kebajikan rakyat dan pemerkasaan PR,” jelasnya.


DAP TERUTAMANYA DAP SARAWAK DAH TERANG-TERANG TAK NAK DENGAN PAS, LAGI PEMUDA PAS MAHU CAKAP PASAL KEBERSAMAAN DI DALAM PAKATAN RAKYAT.

APA JENIS PEMUDA LAH MACAM NI. LANGSUNG TAK TAHU MALU. ORANG TAK NAK LAGI NAK TERHEGEH-HEGEH.

@ Sent From HTC ONE X
            

0 ulasan:

Catat Ulasan