Khamis, 26 Mac 2015

#pecatIGP : HANYA PENJENAYAH DAN PENGGANAS YANG MAHU TAN SRI @KBAB51 DIPECAT


PDRM baharu sahaja menyambut ulang tahun ke 208 penubuhan pasukan polis tanggal 25 Mac 2015. Pada malamnya pula puak-puak jahanam ini membuat perhimpunan mendesak Ketua Polis Negara Tan Sri Khalid Abu Bakar dipecat dari jawatannya.


Apa masalah puak ini dengan IGP?. IGP hanya menjalankan tugas beliau menguatkuasakan undang-undang Malaysia. Oh..mereka kata IGP hanya siasat puak mereka sahaja. Bangang ke apa, dah kerja korang menghasut dan bertindak ganas memang la pihak polis ambil tindakan. Dah sah-sah perlakuan korang ini menyalahi undang-undang Malaysia.







Korang pertikaikan lagi kenapa IGP pakai Twitter ambil tindakan. Bodoh lah korang ni. Dah kemudahan Twitter yang paling berkesan dan mudah untuk mengesan orang yang menghasut ni. Dan yang paling penting, TWITTER INI PERCUMA. Sekurang-kurangnya pihak PDRM tidak menghabiskan wang rakyat untuk membina sistem pemantauan yang harganya boleh mencecah jutaan ringgit.

Walau siapa pun IGP yang dilantik, sudah pasti tindakan dan perlakuan korang yang macam Kera Jumpa Pisang akan diambil tindakan. Kalau dibiarkan perlakuan korang ni, habis musnah negara Malaysia.

Sebenarnya isu disini adalah mereka TIDAK BEBAS melakukan hasutan kepada rakyat untuk menumbangkan Barisan Nasional. Ceramah mereka makin kurang penonton akibat KETUM mereka Honey Moon kat Sg Buloh. Jadi provokasi dan hasutan WAJIB dibuat untuk mengembalikan sokongan rakyat terhadap mereka. Bila PDRM ambil tindakan, mereka rasa tergugat dek kerana provokasi dan hasutan mereka tidak sampai kepada rakyat.


Nak tanya. Kalau IGP ni dipecat, tolong cadangkan siapa pulak korang nak lantik jadi IGP ye????

Lagi satu. Lojik akal orang yang tak suka polis ni terutamanya IGP ialah Penjenayah ataupun Pengganas. Korang ni Penjenayah atau Pengganas ke?

@ Sent From SAMSUNG NOTE 4
            

0 ulasan:

Catat Ulasan