Sabtu, 4 Julai 2015

PERSOALANNYA, LU SAPA NAK SOUND ORANG ???


Posting kali ini lari jauh dari dunia politik. Pasal apa, pasal dah cukup menyampah dengan si Bapuk Tua, Azwan Ali. Adik kepada MB Selangor ni dah beberapa kali buat hal kepada netizen. Cukup meluat dengan perangai KEPONDANAN dia di media sosial.

Isu kedai makan MENATE cukup-cukup membuat aku meluat. DIVA AA ( siapalah yang bagi gelaran DIVA kat Bapuk ni) yang merasakan dirinya begitu perfect tidak mengaku silap sendiri sehingga terpaksa ditegur oleh Mufti Negeri Perak.

Azhar Sulaiman, cuma menegur rakan seindustri Bapok ini dengan cara yang amat sopan.



Apa balasan si Bapuk Tua kepada Azhar Sulaiman ????

Kepada Azhar Sulaiman, saya bukan tak boleh dengar nasihat, pada saya, saya tak pernah ketuk pun pintu rumah dia. Apa masalah dia?
Kau siapa nak nasihat aku, respect aku sikit. I got all my reason doing such. Jadi, kepada Azhar Sulaiman dan mana-mana artis yang nak interframe, its a shame, kerana awak yang menjolok sarang tebuan.
Kau siapa nak nasihat Azwan Ali, kau bukan Aaron Aziz, bukan Datuk Aznil. Level meraka yang nak tegur saya adalah level seperti itu, siapa Azhar Sulaiman?

Rasa nak pijak je muka Bapuk Tua ni. Untuk pengetahuan Bapuk Tua dibawah adalah profil pendidikan Azhar Sulaiman

Pelakon “Keluarga Iskandar” ini memiliki diploma Senibina dari UiTM Shah Alam pada tahun 1994, Ijazah Sarjana dalam bidang Senibina dari University of Newcastle Upon Tyne di United Kingdom pada tahun 1997, Ijazah Senibina/Pengajian Lanjutan dari University of Kingston Upon Thames, London pada tahun 1999 dan Professional Practice dalam bidang Senibina University of Westminster, London pada tahun 2001.
SEMOGA BAPUK TUA NI BERTAUBAT. JANGAN LANGGAR ORANG SESUKA HATI KAMU. INGAT, TAK SELAMANYA KAU BOLEH MENJADI BAPUK. 
            

0 ulasan:

Catat Ulasan