Isnin, 25 Januari 2016

JAGA-JAGA DAP : CM ADENAN LANTIK 3 ORANG UNTUK LAWAN KAMU


Dalam membidas kenyataan  pembangkang terutamanya dari pimpinan DAP Sarawak yang sering kali mengeluarkan kenyataan fitnah serta mengelirukan rakyat, CM Adenan telah memberikan tugas ini kepada tiga pimpinan PBB iaitu Datuk Dr Stephen Rundi Utom, Datuk Abdul Karim Rahman Hamzah dan Abdullah Saidol.

Abdullah Saidol dalam sidang media semalam dipetik berkata bukan sahaja kenyataan daripada Chong Chieng Jen, Pengerusi DAP Sarawak malahan dari kalangan pimpinan pembangkang yang lain akan di'uruskan' oleh mereka bertiga.

Bercakap pada sidang media di Ibu Pejabat Parti Pesaka Bumiputera Bersatu (PBB) di sini semalam, Abdullah yang merupakan ketua setiausaha politik Ketua Menteri berkata tanggungjawab ini telah diamanahkan oleh Ketua Menteri kepada ketiga-tiga mereka.

CM ADENAN PUNYA BANYAK LAGI MASALAH RAKYAT YANG PERLU DISELESAIKAN. BELIAU TIADA MASA UNTUK MELAYAN SEGALA FITNAH DAN KENYATAAN BODOH PEMBANGKANG TERUTAMANYA DARI PARTI DAP. GANGGUAN YANG DIBUAT OLEH PEMBANGKANG INI HANYA AKAN MELAMBATKAN BELIAU UNTUK BERTINDAK DAN MEMBUAT KEPUTUSAN.

DENGAN MELANTIK 3 ORANG KUAT PBB INI YANG RAKYAT SARAWAK KETAHUI SERING KALI MEMBANTAI DAN MEMATAHKAN SEGALA FITNAH SERTA TIPU HELAH UNTUK MENGELIRUKAN RAKYAT, CM ADENAN DAPAT TERUS FOKUS BEKERJA UNTUK RAKYAT SARAWAK.

@ Sent From Samsung Note III
Wechat : sarawakguerreiro
            

0 ulasan:

Catat Ulasan